2017. március 23., csütörtök

Kettlebell medálok első kézből a gyártótól

Mivel ülő munkát végzek a nap 10-12 órájában, a kor előrehaladtával egyre többet kínzott a hát- és derékfájás.

Elkezdtem utánajárni milyen mozgásformák segíthetnék a gerinc menti törzsizmaimat erősödését.

Olyan gyakorlatokat kerestem, amely itthon is végezhetők, ezért - bár nagyon szeretek úszni, az sajnos kiesett.

Hobbiból karatézom a lányaimmal, nagyon szeretem a japán sportokat. Ekkor találtam rá az orosz kettlebell edzésre, amelyet karate mellé is ajánlanak erő-állóképesség növelésére. Ezen felül rehabilitációra is használják és kifejezetten ajánlják ülőmunkát végzők számára.
Egyedi ékszerek készítése

Egyedi ékszerek készítése


Az orosz Különleges Erők katonáit is ezekkel a gyakorlatokkal edzik a karate mellett.
Azonfelül a Crossfitt edzők is előszeretettel használják.

Mindjárt érdekelni kezdett a dolog és elolvastam Pavel Tsatsouline könyveit és egy csomó blogot a témában. Így lett számomra a kettlebell az életem része. A feleségemre is átragadt ez az új szenvedélyem, aki ma már kettlebell instruktor.

Ötvösként úgy éreztem muszáj a belleket nem csak az edzéseken használnom, hanem magammal hordanom, mint egy amulettet, hogy mindig emlékeztessen rá hogyan sokszoroztam meg az erőmet és hogyan intettem búcsút a hátfájásnak.

Így születtek meg az aprólékos műgonddal készült kettlebell medálok, melyeknek készítője és forgalmazója lettem egy személyben. A képeken látható darabok rendelhetők nálam rézből, aranyból vagy ezüstből egyaránt.

Ha épp nincs raktáron, rövid határidővel legyártjuk.


Egyedi ékszerek készítése

Egyedi ékszerek készítése

Egyedi ékszerek készítése

Egyedi ékszerek készítése

Egyedi ékszerek készítése




Szép napot kíván:

Mihalovits András Ötvösmester
Műhely: 061-286-08-94
Mobil: 0620-270-77-77
A műhely címe: 1238. Bp. Láng Endre u. 45.
http://www.mihalovitsmanufaktura.hu
www.facebook.com/mihalovits.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése